ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ
Για τους πεζοπόρους και τους φυσιολάτρες, η Νάξος αποτελεί πραγματικό παράδεισο καθώς υπάρχουν δεκάδες μονοπάτια που την διασχίζουν απ' άκρη σ' άκρη. Έμπειροι ξεναγοί θα σας οδηγήσουν σε αυτά.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
Η επιβίβαση γίνεται στη Χώρα και ακολουθείται η κεντρική οδική αρτηρία που διασχίζει την ορεινή Νάξο. Καταλήγει στον Απόλλωνα, ένα όμορφο ψαροχώρι στις ΒΑ ακτές της Νάξου. Η επιστροφή είναι το απόγευμα από τον παραλιακό δρόμο.

ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ
Στη Σαντορίνη, τη Δήλο, τη Μύκονο, την Αμοργό, το Κουφονήσι, την Ηρακλειά, τη Σχοινούσα, το Καλαντό.

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΓΗΠΕΔΑ 5Χ5: στη Χώρα
WIND-SURFING για κάθε επίπεδο (αρχάριοι, προχωρημένοι, δεξιοτέχνες):
στις παραλίες του Αμίτη και του Αλυκού (για wave), παραλίες: Άγιος Προκόπης, Αγία Άννα, Βίγλα, Πυργάκι (για slalom και speed).
BEACH VOLLEY: Σε οργανωμένα γήπεδα
ΙΠΠΑΣΙΑ: Στις δασικές περιοχές και τις παραλίες του νησιού.
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ: Κατά μήκος της ΝΔ ακτής από την Αγία Άννα μέχρι το Καστράκι και για τους πιο τολμηρούς, διαδρομή από το Σαγκρί μέχρι τον όρμο της Αγιασσού. Διοργανώνονται και οργανωμένοι ποδηλατικοί γύροι, με πλήρη εξοπλισμό. Ένα δίκτυο από βατούς χωματόδρομους και μικρούς επαρχιακούς δρόμους καλύπτει όλη την έκταση του νησιού και προσφέρει στους φίλους της ποδηλασίας μοναδικές διαδρομές. Στη διάθεσή σας όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός και έμπειρος οδηγός.

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ:

Στο Ποτάμι του Κινίδαρου:
Από τον Κινίδαρο, ένας αγροτικός και μάλλον ανώμαλος δρόμος, οδηγεί στην καταπράσινη κοιλάδα, που στο βάθος της κυλάει το ποτάμι. Αφήνετε το μεταφορικό σας μέσο στον Κινίδαρο και συνεχίζετε με τα πόδια. Στην ανατολική άκρη της κοιλάδας (περιοχή Χάλαντρα), βρίσκονται οι εγκαταλειμμένες σήμερα εκκλησίες του Αγίου Αρτεμίου (κτίσμα 18ου αιώνα) και Αγίου Δημητρίου. Από εδώ ακολουθώντας δυτική πορεία, παράλληλη με το ποτάμι, θα συναντήσετε ένα παλιό πέτρινο γεφύρι, μικρούς καταρράκτες και νερόμυλους.
Στα Καλαμίτσια:
Στην είσοδο του χωριού Μέλανες και ακολουθώντας τη δεξιά διακλάδωση (χωματόδρομο σχετικά εύκολο), φτάνετε μετά από 2 χλμ στα Καλαμίτσια όπου ο Ιησουΐτης μοναχός Σωζέ, έκτισε στα 1673 ένα λαμπρό οικοδόμημα, αληθινό ανάκτορο, μέσα σε μια καταπράσινη κοιλάδα. Λίγο πριν φτάσουμε στην Καλαμίτσα, ξεκινά μονοπάτι που οδηγεί στο Φλεριό και στον Κούρο. Υπάρχει σχετική επιγραφή στη διαδρομή.
Στο Απάνω Κάστρο:
Από το Χαλκί, ακολουθώντας το δρόμο προς Ποταμιά-Χώρα, φτάνουμε στο Τσικαλαριό. Εκεί που τελειώνει το χωριό ξεκινά μονοπάτι που οδηγεί στο Απάνω Κάστρο. Από ένα σημείο και μετά δεν υπάρχει ευδιάκριτο μονοπάτι, αλλά η διαδρομή ακολουθεί κύκλο προς τα αριστερά. Η θέα από την κορυφή είναι εκπληκτική. Το Απάνω Κάστρο χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις περιόδους της ιστορίας ως την ενετοκρατία. Διακρίνουμε ίχνη από τείχη, πολεμίστρες και δεξαμενές. Στους ΝΑ πρόποδες στη θέση «αυλωνάκια», υπάρχει νεκροταφείο από τη γεωμετρική εποχή. Στην είσοδό του στέκει ένα «μενχίρ» (στητή πέτρα), ύψους 3 μέτρων. Από το Απάνω Κάστρο, μπορούμε να κατηφορίσουμε από τη δυτική πλαγιά και συνεχίζοντας με κατεύθυνση ΒΔ μέσα από τα χωράφια, να συναντήσουμε το παλιό μονοπάτι (δρόμο των μουλαριών) που οδηγεί στην Ποταμιά.
Στο Σκεπόνι:
Ακολουθείτε τον παραλιακό δρόμο της Χώρας-Απόλλωνα και λίγο μετά τις Εγγαρές συναντούμε στα δεξιά μας ένα χωματόδρομο που περνάει δίπλα από το φράγμα της Φανερωμένης και οδηγεί στο Σκεπόνι, ένα εγκαταλειμμένο πέτρινο οικισμό, κτισμένο σε πανέμορφη τοποθεσία με τρεχούμενα νερά.